Nova Oasis

thanks for watching 💘
& thanks for all of the assist i like you guys all the time 💞
remark down beneath any movies you wanna see from me !
use code “inf20” for 20% off your $20 buy YAFEINI JEWELRY web site:    http://bit.ly/2KOOwOk
YAFEINI JEWELRY Name Necklaces:  http://bit.ly/2ZoWdTy
YAFEINI JEWELRY Name Bracelets:   http://bit.ly/2ZsQ5tO
silver crown Old English Font Name Necklace I select:     http://bit.ly/2Z9XnTT

watch my final video : thanks for watching 💘
& thanks for all of the assist i like you guys all the time 💞
remark down beneath any movies you wanna see from me !

watch my final video :
FAQ:
age : 14
grade : ninth
birthday : december 17, 2004
the place i’m from : born in las vegas raised in california
intro track : candy girl 03 greedo

comply with my socials :
insta : 510gabriela
snap: gaby_mariexo
apple music: gabrielamarie04
i attempt to reply to everybody’s snaps and dms😽

💗 MY INTRO WAS MADE BY ONE OF MY BSF USING VIDEO STAR IF YALL WANT ONE ITS $3-5 DEPENDING ON HOW COMPLEX YALL WANT IT !!! HIT UP @anhlmao ON INSTAGRAM!!💗

Nova Oasis

39 COMMENTS

  1. I love ur style so much finally found someone wit the same style as me especially wit the j's lol new subbie. Where u get ur concord 11's from 9:05 I can't find them nowhere

  2. i wish we could’ve use whatever on school without school rule clothes but we gotta wear uniform 🙄 but we get sometimes free dress soo i can kinda get some examples from you💙💙

  3. Omgggg finally a girl with a sense of style. Bro I literally like the same exact type of clothes as you and every single video I watch it’s outfit ideas for vsco girls and everything is from pacsun, and all those other stores. So I’m glad you made this video. I am definitely subscribed!! I’m from Chitown tho 👀
    #chicagoooo

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here